یادداشت های یک بازی ساز تازه کار|بازی‌سازی مستقل

مسیر بازی سازی را تنها نرویم!
یادداشت های یک بازی ساز تازه کار|بازی‌سازی مستقل

هر چقدر فکر کردم در آخر به این نتیجه رسیدم که برای رسیدن به هدفم باید تجربیات و آموخته های خودم را در معرض دیدگان عموم قرار دهم تا ضمن معلوم شدن کم و کاستی های آنان، بتوانم در حد توانم به علاقمندان در این حوزه ، به خصوص کسانی که تازه می خواهند در این راه قدم بگذارند نیز کمک کنم. من نیز زمان زیادی از آغاز سفرم نمی گذرد پس بیایید هم سفر شویم!
افتخارات:
- رتبه سوم لول‌آپ ۹۷
- تقدیر هیئت داورن لول‌آپ ۹۸
- رتبه اول گیم‌جم پاییزه انستیتو ملی بازی‌سازی ۱۳۹۸
- برگزیده جشنواره شریف‌گیم ۱۴۰۰
صفحه اینستاگرام:
b2n.ir/040934
(موقتا غیرفعال‌شده)

  • ۰
  • ۰

بالاخره رویداد لول آپ ۹۸ (Level Up 98) هم تموم شد....قبل‌تر در مطلبی با عنوان لول آپ ۹۸ شیرین‌تر از ۹۷ به طور مفصل در مورد این رویداد و بالا و پایین‌های آن صحبت کرد‌ه‌ام و در این پست صرفا نتیجه‌ی نهایی را به اشتراک گذاشته‌ام. امسال بر خلاف سال قبل شاهد یک رویداد با محوریت موضوعات فنی نبودیم و به همین خاطر شدت رقابت و گستردگی آن به مراتب بیشتر از سال گذشته بود و برای همین از نتیجه‌‌ی نهایی اصلا و ابدا ناراحت نیستم. بازی سازی مستقل کار راحتی نیست و سخت‌تر از آن حفظ و تداوم پیشرفت خود در این مسیر است. به امید موفقیت‌‌های بیشتر و بزرگ‌تر.

پ.ن: تقدیر هیئت داوران یه جورایی همون رتبه چهارم میشه که به صورت مشترک به سه تیم اهدا شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی