به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که بخواهید کار با یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی را یاد بگیرید ، بخصوص اگر قصد دارید در آینده بازی ساز شوید ولی خب اینکه هیچ تجربه ای در زمینه ی کار های سه بعدی ندارید باعث می شود معمولا از توانایی هایی که ابزار های مدل سازی سه بعدی دارند اطلاع نداشته باشید و اگر حتی نمونه های تولید شده توسط آن ها را دیده باشید نمی دانید هر یک از اجزای مدل ساخته شده را حدودا با چه روش و ابزار آماده کرده اند. تمامی این ها به نوعی در اصول و مقدمات فضای سه بعدی در محیط رایانه ای قرار می گیرند و قبل از ورود به دنیای سه بعدی لازم است که آن ها را یاد بگیرد. هدف از نوشتن این متن این بود که در پس جست و جو های خودم با مجموعه ی آموزشی بسیار جالب و کوتاهی با عنوان "مقدمه ای بر سه بعدی-Introduction to 3D" برخورد کردم که پس از مشاهده ی آن ارزش آن را واقعا درک کردم و حیف دانستم که شما آن را از دست بدهید. به شدت توصیه می کنم که قبل از ورود به دنیای سه بعدی این آموزش را ببینید. اگر بتوانید این آموزش را با دقت ببینید و درک کنید بسیاری از مفاهیم و حتی یکسری از روش های خلق مدل های سه بعدی را یاد خواهید گرفت. هدف آموزش دهنده در این سری آموزشی آشنا کردن بیننده با اصول و روش های متداولی است که تقریبا در تمامی نرم افزار های سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین خاطر فرق نمی کند که نرم افزار انتخابی شما چه نرم افزاریست. مجموع این آموزش حدود 1 ساعت و 39 دقیقه است ولی پس از یادگیری مفاهیم درون آن خواهید فهمید که چقدر فضای دنیای سع بعدی برای شما روشن تر خواهد شد. گفتم که به شرط یادگیری دقیق و کامل آن. البته این آموزش به زبان انگلیسی است و نمی دانم ترجمه شده ی آن موجود است یا نه ولی اگر واقعا به آن احتیاج داشتید می توانید به من اطلاع دهید تا در اسرع وقت ترجمه شده ی آن را برایتان آماده کنم! البته رایگان...بد نیست ما بازی سازان مستقل هم کمی هوای یکدیگر را هم داشته باشیم!
برای رفتن به صفحه ی دریافت آموزش اینجا را کلیک کنید.