یادداشت های یک بازی ساز تازه کار|بازی‌سازی مستقل

مسیر بازی سازی را تنها نرویم!
یادداشت های یک بازی ساز تازه کار|بازی‌سازی مستقل

هر چقدر فکر کردم در آخر به این نتیجه رسیدم که برای رسیدن به هدفم باید تجربیات و آموخته های خودم را در معرض دیدگان عموم قرار دهم تا ضمن معلوم شدن کم و کاستی های آنان، بتوانم در حد توانم به علاقمندان در این حوزه ، به خصوص کسانی که تازه می خواهند در این راه قدم بگذارند نیز کمک کنم. من نیز زمان زیادی از آغاز سفرم نمی گذرد پس بیایید هم سفر شویم!
افتخارات:
- رتبه سوم لول‌آپ ۹۷
- تقدیر هیئت داورن لول‌آپ ۹۸
- رتبه اول گیم‌جم پاییزه انستیتو ملی بازی‌سازی ۱۳۹۸
- برگزیده جشنواره شریف‌گیم ۱۴۰۰
صفحه اینستاگرام:
b2n.ir/040934
(موقتا غیرفعال‌شده)

  • ۰
  • ۰

اگر به عنوان یک علاقمند پیگیر اخبار دنیای بازی باشید می توانید چیزهای جالبی را مشاهده کنید. در حال گشت و گذار در بین اخبار بودم که چیز جالبی را مشاهده کردم و دوست داشتم که شما نیز از آن آگاه شوید. این خبر در مورد ساخت بازی Death Strading است. وقتی در مطالب قبل در مورد روال ساخت یک بازی رایانه ای صحبت می کردم ، فکر نمی کردم بتوانم مثال به این خوبی پیدا کنم. 

هنگامی که در مطالب قبلی بیان کردم کار با موتور بازی سازی از همان ابتدا شروع نمی شود و در بهترین حالت در انتهای مرحله ی پیش تولید است ، پربیراه نبود ولی الان با یک نمونه ی بارز مواجه ایم. بازی Death Stranding که امروزه خبر های زیادی حول و حوش خودش دارد و چند تریلر از آن بیرون آمده ، هنوز فرآیند توسعه ی خود را شروع نکرده و تازه پس از کارهای اولیه (همان پیش تولید) و مطمئن شدن از داستان و جوانب دیگر بازی این تصمیم را موکول به سال 2017 کرده اند. یعنی چیزی در حدود 6 ماه یا شاید بیشتر روند پیش تولیدش را گذرانده است. می توانید متن کامل خبر را آدرس زیر مشاهده کنید.

لینک کامل خبر

  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • مرتضی کارگر

بازی سازی

روند ساخت بازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی